Nog even! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Fenna Ansems - WaarBenJij.nu Nog even! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Fenna Ansems - WaarBenJij.nu

Nog even!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fenna

08 Januari 2010 | Nederland, Breda

Hooi lieve iedereen!

Over precies een maand zit ik in het warme Ghana! Na bijna een jaar ernaar uitkijken is het bijna zover! Ik zal nog even geduldig moeten zijn.

Hier zal ik al mijn avonturen en verhalen vertellen. Tenminste als ik op internet kan, want dat schijnt niet altijd even goed te gaan.

Nog even doorbikkelen voor school en veel feestjes vieren (want je moet natuurlijk wel goed afscheid nemen!) en dan is het zover.

Liefs Fenna

• 11 Januari 2010 - 11:49

Willemieke:

Hoi Fenna,

Wow, wat snel al. Wij zeggen hier thuis de laatste weken wel al een paar keer: "Fenna vertrekt onderhand", maar het gaat toch sneller dan je je realiseert. We hebben voordat je vertreket vast nog wel even contact op e.o.a. manier, maar voor nu alvast: veel voorpret en veel leuke fesstjes gewenst ;-)

Liefs,
    Willemieke

• 11 Januari 2010 - 16:36

Annelottie:

Haha die website is wel goed bedacht..
    Fen na Ghana =P
    Dat feesten gaat wel goedkomen hoor meis! We gaan lekker nog ff genieten met zn allen!

Xxx Liefs!

• 11 Januari 2010 - 16:48

Whitney:

Heey Fen!! Oeehh wat spannend!! We gaan idd eerst nog ff flink party'en hoor!! :D:D
    Uiteraard zal ik jouw profiel in de gaten houden!! (mailen, krabbelen etc..komt goed!)

• 11 Januari 2010 - 16:57

Christel Schellekens:

Jaaa! Wordt spannend nu hè!!
    Ik ga je verhalen bijhouden! Hopen dat we allebei wat internetverbining hebben...
    Heeeeel veel succes met de spanning de komende 27 dagen!
    We moeten elkaar maar niet teveel zenuwachtig maken hihi
    x Christel

• 12 Januari 2010 - 15:32

Daniëla:

Hee Fen...
    Ooh het is bijna zover...Stage kan je al achter je laten want dat heb je prima afgesloten :D We gaan zeker nog partyen voor je weggaat..

Liefs xx

• 12 Januari 2010 - 17:24

Joyce:

Hey Fenna!

Ik wil je alvast heel veel plezier en succes wensen in Ghana! Maar ik verwacht dat jij het helemaal top gaat hebben daar! Doe nog maar flink feestjes vieren daar in Breda en dan lekker naar Ghana! Good luck!!!

x Joyce

• 14 Januari 2010 - 17:48

Martine En Gert-Jan:

Oooohhh Fen!
    Het is zooo spannend!
    Nog 24 dagen! :D Ik ga je proberen je te volgen vanuit Suriname!
    Xx

• 29 Januari 2010 - 10:42

Melanie P:

Nog even Fenna!!!!!!!!!!!!!!!:D
    Xxx

• 29 Januari 2010 - 14:04

Mariella:

Oehh keispannend!
    Eerst nog een goed feestje! :D

• 03 Februari 2010 - 02:31

Marloes:

Spannenddd! Heb je al veel zenuwen?! Veel plezier en succes tijdens je laatste dagen in Nederland! XX vanuit Singapore, Marloes

• 07 Februari 2010 - 15:11

Joost En Willemieke:

Nu ik dit schrijf, hang jij ergens hoog in de lucht. We duimen dat het een prachtige tijd gaat worden voor jou, de leerlingen en de leerkrachten!

Lieve groet,

Joost

• 07 Februari 2010 - 16:09

Papa En Mama:

Ja Fenna, nu is het echt zo ver. Je bent onderweg naar Ghana. Alles geregeld, alles gekocht, alles ingepakt en veel gezellige dingen gedaan, met als spetterende afsluiting je afscheidsfeest van Breda.
    Afscheid van je nemen vinden we natuurlijk niet leuk maar we zijn toch ontzettend blij voor jou dat dit avontuur nu begonnen is. We zijn ook echt trots op je, dat je zo'n uitdaging aangaat. Het past helemaal bij je. We zien uit naar je berichten en leven met je mee.
    XXX papa en mama

• 07 Februari 2010 - 23:33

Anne:

Ha lieve Fenna!

Hoe is je vlucht geweest? Je feestje gister was erg geslaagd! En wat zijn de eerste indrukken van Ghana? Het zal wel even wennen zijn he! Maar jou kennende ga je er echt wat van maken en vind je het nu al geweldig ;) Ik vind het zooooo leuk voor je dat je er nu echt zit! Heel veel plezier en succes de eerste paar dagen. Ik kijk uit naar je berichtjes!
    Liefs, Anne

• 09 Februari 2010 - 08:18

Jeanne En Alex:

Hallo Fenna,

Ondertussen zul je al heel wat nieuwe indrukken hebben opgedaan.
    Zijn heel benieuwd naar je ervaringen daar en wensen je alle succes toe en een tijd om nooit te vergeten!
    De groene maillot blijft dit jaar in de kast, vindt hij niet leuk! (was liever met jou gaan carnavallen). Grapje.

Warme groetjes naar Ghana voor jou,

liefs,
    Alex en Jeanne

• 10 Februari 2010 - 09:51

Marjo:

Fenna... JE ZIT ER AL!
    Whaaa hoe freaky is dat.. je bent gewoon écht daarheen gegaan! Ik wacht vol spanning op je eerste verbijsterend koewle berichten/foto's en eindeloze verhalen over het mooie Ghana :)

Liefs uit het wederom-sneeuwachtig-witte Holland!!